Retourneren aankoop webshop

Wanneer u toch niet tevreden bent over het bestelde artikel, kunt u het artikel als volgt retourneren, mits het artikel ongebruikt is, onbeschadigd en in originele gesloten verpakking.:

  • Retourneren kan tot 14 dagen vanaf het bezorgmoment;
  • Meldt uw retourzending van te voren via de mail;
  • Download hier het retourformulier;
  • Stuur het artikel inclusief ingevuld retourformulier, graag met zorg en voldoende gefrankeerd naar het retouradres. Retourzendingen zijn voor de kosten en risico van de koper. Dit houdt in dat Aquarialand niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen;
  • Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kan Aquarialand helaas niet crediteren;
  • Zodra Aquarialand de retourzending heeft ontvangen, ontvangt u een bevestiging per mail. Na goedkeuring van uw retourzending stort Aquarialand binnen 5 werkdagen het bedrag terug op uw rekening.

LET OP: Helaas is het niet mogelijk om bestelde levende have (koralen, vissen, etc.) retour te sturen. Indien u niet tevreden bent over de levende have, kunt u hiervoor contact opnemen met Aquarialand.

Retourneren aankoop in winkel

Indien u toch niet tevreden bent over het aangekochte artikel,  kunt u het artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren in de winkel, mits het artikel ongebruikt, onbeschadigd en in originele gesloten verpakking is. U dient hierover voorafgaand contact op te nemen met Aquarialand per e-mail of per WhatsApp aan +31(0)652417879.

Speciaal voor u gemaakt en/of besteld

Artikelen die speciaal voor u gemaakt en/of besteld zijn, kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Wilt u zeker weten of uw artikel achteraf te ruilen of te retourneren is, vraag dan voordat u uw bestelling plaatst of u aankoop doet in de winkel naar de voorwaarden.

Garantie aankopen webshop én in winkel

Voor alle artikelen die u bij Aquarialand koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Als u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet Aquarialand u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel, wordt dit gedaan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor contact op met Aquarialand.

Garantie en aansprakelijkheid bij levende have

DOA bij versturen of aflevering door Aquarialand

Onder DOA wordt verstaan: alle vissen en/ of dieren dood bij aankomst in de zak/ het bakje verstuurd of afgeleverd door Aquarialand. Met het oog op een vergoeding gelden de volgende voorwaarden:

  • Klachten dienen te worden gemeld binnen 24 uur na levering per e-mail of per WhatsApp aan +31(0)652417879.
  • Klachten moeten vergezeld gaan met een duidelijke digitale foto van het dier in de gesloten zak/ het gesloten bakje van Aquarialand. 
  • Het dier/dieren moet worden bewaard, in bevroren toestand, en in overleg met Aquarialand afgeleverd worden bij Aquarialand. 
  • De vergoeding zal de volledige verkoopprijs inclusief BTW van het dier zijn. Transportkosten worden echter niet vergoed en is daarom altijd voor rekening en risico van de klant.

Garantie en aansprakelijkheid op levende have en andere speciale producten vervalt voor Aquarialand wanneer de koper niet op de door de bezorger aangegeven dag en/of tijden thuis is en het pakket daarom niet op tijd bezorgd kan worden.

Wanneer de koper de levende have zelf komt afhalen bij Aquarialand, vervalt de garantie en aansprakelijkheid voor Aquarialand. De koper is zelf verantwoordelijk voor het juist vervoeren van de levende have.

Klachten

Klachten over andere zaken dan DOA, moeten worden gerapporteerd binnen 24 uur na binnenkomst, zoals hierboven beschreven. Diersterfte of ziekten die later ontstaan vallen nooit onder de verantwoordelijkheid van Aquarialand. Voorkom onnodige problemen en rapporteer uw claims zoals hierboven vermeld. Klachten die te laat of niet correct worden ingediend worden niet in behandeling genomen en dus uw recht op vergoeding komt dan te vervallen.

Behandeling

De klant is altijd zelf verantwoordelijk voor de juiste zorg en behandeling van de levende have (koralen, vissen, etc.). Als er een probleem onverwacht voordoet met het dier, is men verplicht de nodige behandeling te geven, dit kan niet worden geclaimd bij Aquarialand. Maar we zijn uiteraard wel bereid om u te helpen en advies te geven. 

© 2018 - 2020 Aquarialand | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel